close


.樂團名稱:Warpaint

.歌詞來源:lyrics 

.好聽等級(5/5):★★★★★

.播放時機:抽水菸/睡/微醺/relax/森林

.不負責分類:迷幻 /Trip hop/迷幻民謠/後搖/Los Angeles

.僅為歌詞翻譯練習,如錯誤請包涵,也歡迎指正,感謝。




⊙ Set Your Arms Down (放下守備)

Out on the back porch
(你在迴廊外守夜)

you stay tonight, we bring a pocket of pocket knives
(而我們的口袋裝滿利刃)

you want to fight me
(你想挑戰我)

you want to fight
(你想要戰鬥)

forgotten sense of me
(忘掉自我)

say ah say ah
(說你願意 說你願意)

and in the backyard
(來到後院 )

into the night
(匍匐夜行)

we walk through fire
(穿過火焰)

my love is your flashlight
(我的愛將是你的照明)

they want to fight me
(他們想攻擊我)

they want to fight
(他們想挑起戰爭)

forgotten sense of me
(忘掉自我)

say ah say ah
(說你願意 說你願意)

walk through the fire
(穿過火焰)

walk till it gets light
(直到黑暗無所遁形)

there is no hiding
(那裡無隱身之處)

to save your life
(你將成亡命之徒)

you've got to try
(你已領教過)

say you'll mean it
(這次沒有退路)

set your arms down
(放下你的守備)

say ah say ah
(說你願意 說你願意)



⊙ 不負責翻譯心得:

▼能把一首銷魂的曲子翻譯成這付德行,我真的太強了!




arrow
arrow
    全站熱搜

    chih317 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()